środa, 9 lipca 2014

Promowanie blogów.

 ZAPRASZAMY DO PROMOWANIA SWOICH BLOGÓW!
Postanowiłyśmy że na naszym blogu, a dokładnie pod tym postem można zostawiać w komentarzach linki do Waszych blogów, a my je wypromujemy. Najlepiej wraz z krótkim opisem i kategorią o czym jest blog. Co jakiś czas wstawiać będę listę blogów, niektóre z nich będą oceniane przeze mnie, postaram się jak najbardziej obiektywnie je oceniać (Jeśli oczywiście chcecie z moją oceną wypromować swojego bloga. Wystarczy że zostawicie w komentarzu prośbę o ocenę).
Chciałabym aby założyło się małą grupę blogowiczów, którzy pomogą sobie wzajemnie promować nasze blogi. Co umożliwi zdobycie stałych czytelników. Zauważyłam jak ciężko jest promować blogi, które naprawdę są ciekawe, a mają mało czytelników, dlatego chce Wam pomóc. Mam nadzieję że to złączy wszystkich blogowiczów oraz czytelników, bo przecież przyjemniej się piszę kiedy komentują i czytają nasze wypociny.
*Jedynym warunkiem wypromowania Waszego bloga, jest umieszczanie w nim linku z naszym blogiem.
Blogowicze łączcie się! :D

Zapraszam również na tą stroną promującą blogi https://www.facebook.com/promocja.bloga
~Isia

2 komentarze:

  1. Myślę, że takie promowanie to bardzo dobry pomysł. Trzeba sobie wzajemnie pomóc : ) Poza tym często szuka się czegoś, a ciężko jest znaleźć. To na pewno w tym dopomoże. Ja na razie zaczęłam, więc trudne zgłaszać się z jednym postem do promowania i oceny, ale mam nadzieję, że niedługo będę mogła ; ) Pozdrawiam!
    sniperfromcolumbia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero założyłam bloga
    https://kiingablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń